Drobna Uwaga

Uwaga!!

Treść tego bloga zawiera w sobie w sporej mierze (jak nie w większości) elementy o tematyce Yaoi. Jeśli ktoś nie wie co to takiego zapraszam >>TU NA STRONĘ<< i zapoznanie się z tym terminem. Jeśli jednaki komuś przeszkadza ten temat, albo w jakikolwiek sposób ubliża, to bardzo proszę o dobrowolne opuszczenie tego bloga, a swoje komentarze pozostawieniu dla siebie.

Kontakt

Jeśli Ktoś chciałby być informowany o nowych notkach albo skontaktować się ze mną to najłatwiej mnie złapać na gg:28597734 lub ewentualnie mailowo firello.kirike@gmail.com

poniedziałek, 3 lutego 2014

Nadrabianie zaległych postów

Kolejny rok mija a ja dalej nie poddałam się z pisaniem. I coś mi się zdaje że nie prędko to zaprzestanę. To taka moja odskocznia od dość nieprzyjemnej rzeczywistości. Po za tym, chyba powinnam powiedzieć wprost że jako iż gram już w RPG od dobrych 10 lat to coś mi się zdaje ze nie prędko przestanę. Kto wie może los da mi szansę że będą po pięćdziesiątce nadal będę grała.


Michał i Allan

Część 41         Część 42         Część 43         Część 44         Część 45
           
Część 46         Część 47         Część 48         Część 49         Część 50        

Część 51         Część 52         Część 53         Część 54         Część 55        

Część 56         Część 57         Część 58         Część 59         Część 60        

Część 61         Część 62         Część 63         Część 64         Część 65



A żeby nie było że ciągle dodaje tylko jedno to zapraszam do czytania o Azumi i Satoshim

Część 7           Część 8           Część 9           Część 10         Część 11         Część 12

            Część 13         Część 14         Część 15         Część 16         Część 17        

Część 18         Część 19         Część 20         Część 21         Część 22         Część 23        

Część 24         Część 25         Część 26         Część 27         Część 28        

Część 29         Część 30         Część 31         Część 32         Część 33         Część 34        


Część 35         Część 36         Część 37         Część 38-koniec         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz